tisdag 24 december 2013

Ljuset

Har haft en fin morgon!! 
I går kväll, när Gustav skulle somna, 
ville han att jag skulle lägga pepparkakor under granen till tomten. 
I morse stod det en liten bricka under granen med ett glas med liiiiite julmust, 
lite pepparkakssmulor och ett clementinskal. Där fanns även en lapp där det stod 
"Tack Gustav & Stina för pepparkaka, julmust och clementin! God Jul önskar Tomten". 

Barnen var eld och lågor, tomten hade verkligen varit här i natt!!! 

Sedan fick de öppna de åtta små paket som låg under granen, serietidningar, 
små radiostyrda bilar, lera och små pirater/princesspuzzel. Barnen blev överlyckliga över sina julklappar och leker nu tillsammans medan jag fixar lite frukost (och bloggar) 

Det har inte hänt på länge, på drygt fyra veckor har jag inte känt någon riktig glädje, 
men idag hände det, äntligen!!! Jag känner glädje & värme ända in i hjärtat 
och är så oerhört tacksam för mina två underbara fina små barn!!! 

Jag känner att vi ska fixa det här, vårt nya liv väntar på oss!!! 
Kan det vara ljuset jag skymtar…..




God Jul!!!!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad glad jag blir för din skull.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad glad jag blir av att läsa här!! Hoppas det vänder till det bättre nu.
    Kramar om massor ♥

    //Bellan

    SvaraRadera
  3. Underbart, ljuset kommer-ibland blir det lite skuggigt men sen kommer ljuset tillbaka!

    SvaraRadera