onsdag 20 mars 2013

Att blogga, och pysa...


Bestämde mig här om dagen för att starta en blogg, igen... Tidigare har jag bloggat lite sporadiskt om livet i stort och smått, och om MAT, ett av mina stora intressen. I bland blir det tvära kast i livet som gör att inget blir det samma igen, här kom det STORA TVÄRA KASTET i november 2012.

En helt vanlig måndagsmorgon, jag vaknar som fru och småbarnsmamma, och gråter mig på kvällen till sömns som änka och ensamföräldrar... Fullständigt avskyr ordet "änka", och jag tror inte ni kommer att se ordet i mina texter framöver.

Min älskade man omkommer i en tragisk bilolycka, endast 35 år. Kvar står jag med våra barn, en pojke på drygt 4 år och en liten tjej på 2,5 år.....

Nu har det snart gått fyra månader sedan jag förlorade min man, bästa vän, min trygghet, min energikälla, mitt allt!!!! Här vill jag försöka förmedla tankar, känslor, vad som hänt fram tills nu och hur vi försöker ta oss vidare, stort och litet, vardagsämnen och de lite tyngre känslorna, vi får se hur mycket jag orkar/vågar dela med mig... 

2 kommentarer:

  1. Hej! Bloggandet är ju faktiskt skönt på det viset. Det får komma ut precis i den mängd det kommer och så frekvent det vill. Lägges till i följa!:-) Kram/B

    SvaraRadera