lördag 10 augusti 2013

Saknar att skriva!!!

En period kände jag att jag inte längre hade så mycket att skriva av mig, jag bubblade inte längre av massa inlägg som tryckte på och ville ut! Började, i min enfald, fundera på om jag kanske var färdig med alla tankar, om det mesta nu hamnat på plats... Skulle inte tro det!!!

Nu har jag haft en lååååång semester, som inte är slut riktigt än, men "shit pommesfritt" (som min lilla treåring så vackert uttrycker sig) vad det har hänt saker; vi har rest runt vilket gett intryck, självförtroende mm, en hög med polletter har trillat ner vilket gett plats för nya och gamla frågeställningar, jag ska börja jobba igen i höst (har inte jobbat sedan våren 2010) och samtidigt är det klart att jag även ska plugga, jag har ställts inför en del riktigt tuffa frågor gällande framtiden (jag behöver inte ta beslut nu, men jag är ändå där och nosar och känner lite)... Ja, det finns en del som snurrar där innanför pannbenet igen, har massa halvfärdiga inlägg i huvudet som vill ut. Har även inlägg som vill ut NU, men som kommer få vänta ett tag, men det innebär att det finns en hel massa inlägg att se fram emot ;)

I skrivande stund är jag "fast" i en stuga vid havet med barnen, farmor och en kusin, UTAN Wi-Fi, så detta inlägg knappas in på min IPhone, inte helt smidigt. Så nu längtar jag hem!!! Hem till Wi-Fi, rutiner, egen säng, jobb, blogg och vänner!!!


2 kommentarer:

  1. När kommer ni hem?? Vi saknar ju er!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina du! Inte helt klart än när vi kommer hem, beror på väder & vind

      Radera