onsdag 9 oktober 2013

Pirrigt!

Idag är det svårt att känna något lugn, trots att jag faktiskt unnat mig en timmes massage, vilket var oerhört skönt!!! I morgon ska jag nämligen hålla ett kort "föredrag" på ca 15 minuter, om vilken hjälp jag tycker att jag fått, framför allt till barnen, från samhället. Skulle kunna fatta mig väldigt kort, gå upp och säga "INGEN!" och så gå ner igen, men jag får väl passa på att berätta min story i korta drag och ända belysa den hjälp jag fått, även om jag då fått leta upp den själv....

Tänkte att jag postar mitt "föredrag" här, i morgon kväll kanske, och beskriver lite kort det projekt som jag halkat in lite på....

Håll tummarna för mig i morgon förmiddag!!!

Kram!

6 kommentarer:

  1. Vad modig du är! Med tanke på hur väl du uttrycker dig här på bloggen så är jag säker på att det kommer att gå jättebra❤! Önskar dig en god nattsömn och styrka i morgon förmiddag! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tummar hålls!
    Lycka till!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Hoppas din föreläsning gick bra, men det gjorde det alldeles säkert! Ska bli intressant att läsa sen.

    Kram!
    //Bellan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bellan, det gjorde den!!! Ska se om jag inte orkar få upp den här på bloggen innan jag somnar.... ;)
      Kram!
      /M

      Radera