lördag 16 november 2013

Motvinden har mojnat...

Nej, jag känner ingen medvind, inte riktigt än, men motvinden har mojnat lite….

Var på konsert med Nickelback igår. Bra drag, fast jag gillade nästan förbandet bäst! ;)

Bjuder på en låt som ganska bra speglar hur jag känner mig - Jag urless på situationen jag sitter i, på att min man inte finns med oss längre, på att vara förlamande trött, på att vara ensam i alla beslut, på att inte ha någon medvind, MEN nu reser jag upp mina händer, och strax efter följer kroppen, hela jag! 

Det jag måste göra är att sluta trycka undan sorgen, det är dags nu att möta den, öppna mig för den och göra upp med den på något sätt, fastän det gör ont! Ta tjuren vid hornen helt enkelt! 

Den enorma energi som gårdagens resa gav mig, var precis vad jag behövde, bryt helt från min vardag och bara komma bort!!! Det var många aha-upplevelser och många frågetecken som rätade ut sig. 

Inom kort är jag på benen igen, kommer sträcka på mig och hitta glädjen igen!!! 

Tills dess, njut av Skillet!!! 







1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir över att du skriver några rader! Härligt att du kom iväg på konsert, ett avbrott i vardagen.
    Kramar och tankar till dig. <3

    //Bellan

    SvaraRadera